sábado, 27 de diciembre de 2008

Darreres reflexions

Per fer una reflexió d’allò après en l’assignatura el primer que he fet ha estat llegir-me tranquil·lament les preguntes d’avaluació inicial que vaig fer al setembre.
I només amb això ja veig evolució. D’entrada ara sé millor què es la tecnologia educativa i ho relaciono clarament amb les situacions mediades d’aprenentatge, afavoridores dels processos de construcció del coneixement, i no només amb utilitzar noves tecnologies perquè està de moda. I veig molt més que abans la necessitat de tenir-ne un cert coneixement i domini.
Això no vol dir que jo el tingui. Però penso que he après moltes coses, que n’he posat en pràctica d’altres i que estic més sensibilitzada que abans cap aquest fet.He vist evolució també en el meu model mental. He mirat el primer mapa conceptual, i tot i que no està malament del tot, penso que falten relacions importants, com ara la societat i l’educació, que només reben influència, i en canvi ara penso que també n’exerceixen. Hi falten conceptes nous, com les situacions mediades d’aprenentatge.
De fet reitero vàries vegades que el meu procés és lent, que veig que vaig avançant però em falta posar en pràctica tot allò que vaig coneixent.

No hay comentarios: